Welcome To 5BAKTI Blog. I've Made This Blog For Fun And To Keep Our 2 Years Memory. Enjoy ^^

Thursday 15 November 2012

FIRST DAY OF SCHOOL

Harini aku nak cerita pasal hari pertama kitorang sekolah time form4, 2011.
Tahun ni lah kitorang mula rapat ^^
Ok, Let's begin ~
Pagi tu macam biasa pengetua bagi ucapan sikit and mulalah membahagikan kelas.
Sebut nama satu-2 untuk kelas masing-2.
Perghh, Time tu nervous gila kot. Takut tak sama kelas dengan member & takut dapat budak kelas yang annoying.
Lepas dah susun kelas. Baru aku tau siapa classmate aku.
Macam biasa. Dyra lah kan.
Then yang lain tu semua takpernah sekelas -___-
Nyza, filzah, fatin, finie, qyra, yana. That's when my mind blow.
Like WTF? Dorang semua gedik siaaaaaaaa! *pemikiran mula-2*
Mula-2 tu semua buat hal masing-2. Then, Sampai one day tu lupa pula siapa yang mula bertegur.
Filzah kot. Dia tu kan friendly -__-
Kitorang dah mula kamcing baik punyaa (Y) Hahaa tapi nyza still duduk sensorang.
Susah nak sesuaikan diri kot. Semua stranger pula kan dalam kelas tu.
But day by day ~ Akhirnya dia dah boleh terima. Hehe.
Eh eh that time aku tengah couple dengan meor. Tapi tak serupa couple.
Ahhh doesn't matter ~
And yeahh, Sebelum aku kenal dorang ni. Banyak bende aku fikir negatif -..-
Nak tau apa aku fikir? Haa tengok bawah :3
NYZA    * ishhh, perempuan ni mesti gedik je lebih. Cover cun bagai erghh*
FILZAH *dia ni macam over je. Nak kongker kelas? Hehh memang tak ah dher*
FATIN   *yang ni aku dah kenal time form3. Mmg aku tksuka minah ni. Bajet bagus je. Muka sombong gila* 
YANA   *eyy ni lagi ah. Ingat lawa sangat ah? Jalan nak macam model je*
FINIE    *budak ni macam baik je. Badan mantap*
QYRA   *yang ni pun sama. Muka sombong eii geramnya*

*time ni bergossip dengan dyra*
*jangan marah hahahahaha*

TAPI, ini semua sangkaan aku sebelum kenal dorang.
Bila dah lama kenal. I'm totally wrong!
Dorang tak macamtu pun, Tapi ada sikitlah :p Just a little bit, Takde sampai tahap annoying tu.


Who knows? Daripada tak kenal jadi kenal.
Daripada tak rapat jadi rapat.
Daripada tak sayang jadi sayang.
yucks? Hahahahahahaa.
Ini permulaan persahabatan kami semua.
Jujur dari hati aku. Aku sayang sangat dekat dorang.
Friends forever till die :')
Assalamualaikum.



No comments:

Post a Comment