Welcome To 5BAKTI Blog. I've Made This Blog For Fun And To Keep Our 2 Years Memory. Enjoy ^^

Wednesday 14 November 2012

The First Time



Ok, Hi guys!
Let me introduce myself.
Me. Yes I'm Syasya. More detail?
Nur Syasya Lew Binti Muhammad Syukri Lew.
Yes, I'm the owner of this blog :)
Hahaha as you see. Blog ni pasal 5BAKTI je.
See? Punyalah sayang dengan korang sampai sanggup buat blog.
Orang lain ada? Tak adaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa -___-
Aku buat blog ini untuk simpan kenangan kita time kat sekolah.
Lagi-2 siapa yang sekelas dengan aku dari form4.
And we had stuck together for 2 years! How sweet hehe.
Tapi aku dengan NadiraSyahirah lagi lama. 5 years brohhh ~
Blog ni aku akan cerita balik kenangan yang kita semua pernah lalui & gambar yang berkaitan dengan classmate pun aku akan upload ^^
Sooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, Just enjoy it!

No comments:

Post a Comment